Doel bereikt - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Annelie - WaarBenJij.nu Doel bereikt - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Annelie - WaarBenJij.nu

Doel bereikt

Blijf op de hoogte en volg Annelie

14 Augustus 2012 | Vaticaanstad, Vatican City

Nog 40 km fietsen naar Rome, dus weer vroeg op pad. Ik was al gewaarschuwd: slechte wegen en heuvels, niet hoog maar wel pittig. Ik heb ze geteld: 7 heuvels en toen zag ik de muur van Vaticaanstad.
Gevoel van opluchting en voldoening. Maar dat sloeg even later om. Wat een eindeloze rijen mensen langs de muren en op het Sint Pietersplein. Ik heb me de hele reis niet eenzaam gevoeld, maar nu wel. Ik heb de neiging om morgen naar huis te gaan.
Andere fietsers op de camping herkennen het gevoel. Onderweg ben je alleen of met zijn tweeën en heb je contact met mensen. Op het plein zijn massa's mensen, maar je hebt geen contact. Nou ja, ik blijf tot zaterdag, dus een paar dagen voor Rome. Voor uitgebreid bezoek is het toch te warm. Hoewel niet meer zo heet als een week geleden. Maar ik relax ook op de camping en aan het meer. Het water is bijna een warm bad. Rome loopt niet weg en ik kan altijd nog eens teruggaan.

  • 15 Augustus 2012 - 20:09

    Tea:

    Van harte gefeliciteerd! Wat een prestatie!
    Groet Tea

  • 16 Augustus 2012 - 11:32

    Mama:

    Hoera, je hebt het volbracht maar wat zou ik nu graag bij je willen zijn.
    Je was nooit een echt knuffel kind maar nu wil ik dat toch graag omhelzen.
    Nog een paar dagen en je bent weer bij ons!!!
    veel liefs van ons beiden

  • 16 Augustus 2012 - 11:32

    Mama:

    Hoera, je hebt het volbracht maar wat zou ik nu graag bij je willen zijn.
    Je was nooit een echt knuffel kind maar nu wil ik dat toch graag omhelzen.
    Nog een paar dagen en je bent weer bij ons!!!
    veel liefs van ons beiden

  • 16 Augustus 2012 - 12:19

    JO:

    Yes!!!!! je hebt het weer gedaan, mijn hemel, oh Dio, wat een trip heb je gehad zeg ;-( , ;-) petje af!!!!!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je je eenzaam voelt in zo een grote mensen massa, maar mop, je hebt je doel bereikt, ik ben steeds bij je geweest ( en nog hoor!) en doe gewoon rustig aan met die hitte daar ook, het is nu tijd om te genieten want dat mag nu wel eens, volgend jaar de Tour de France?? hahaha
    Lieverd Njoy en goede terugreis ( je gaat toch niet fietsend terug he?? hihi
    Kben ook heel benieuwd naar je fotos, klinkt allemaal geweldig.

    Dikke kus van mij.

  • 16 Augustus 2012 - 12:22

    Mariël:

    'Oost, west, thuis best'!
    We zien je graag weer met al je verhalen en foto's.
    Fijne dagen en goede thuisreis!

    Veel liefs en kusjes van ons allen uit Almere

  • 16 Augustus 2012 - 15:11

    Ester:

    Gefeliciteerd Mam! Super goed gedaan. Tot snel, Groetjes, Ester

  • 16 Augustus 2012 - 17:56

    Janny En Karel:


    Gefelicteerd met deze topprestatie!! Maar weinigen zullen het je nadoen.

    Goede thuisreis!

    Karel en Janny.

  • 16 Augustus 2012 - 22:07

    Johan En Ans:

    Geweldige prestatie, Annelie. Gefeliciteerd.
    Geniet nog even van Rome, de camping en het meer.

  • 17 Augustus 2012 - 18:23

    Eefje:

    Die 7 heuvelenweg lag toch bij Nijmegen? Hoe dan ook: zo'n 'fietstochtje' naar Rome is 10x stoerder dan de Nijmeegse 4daagse!!!

    Topprestatie!

  • 22 Augustus 2012 - 07:15

    Henk:

    Annelie, wat een prestatie.
    Ik ben trots op je, TOPPER!!!!!!
    groetjes,
    Henk

  • 25 Augustus 2012 - 13:34

    Irma:

    Een beetje late reactie van ons 3-tjes:
    Fantastisch gedaan zeg!
    Wij vonden onze tocht ook zwaar, maar dat was niets vergeleken met jouw ontberingen.

    Groetjes,
    Kees, Irma en Jeroen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vaticaanstad, Vatican City

Naar Rome

Fietsreis naar Rome.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2012

Kikkerland

14 Augustus 2012

Doel bereikt

12 Augustus 2012

Laatste camping

10 Augustus 2012

Twijfel

07 Augustus 2012

Fauna
Annelie

Fietstocht van Nederland naar Spanje, Mijas Costa waar mijn broer woont.

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 40849

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Sporen van de Hanze II

23 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Aloha! Vulkanen en sterren kijken

11 April 2014 - 26 Mei 2014

Via de la Plata

28 April 2013 - 30 Juni 2013

Sporen van de Hanze

01 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

03 Juli 2012 - 30 November -0001

Naar Rome

Landen bezocht: