Kunt u ons de weg... - Reisverslag uit Hamelen, Duitsland van Annelie - WaarBenJij.nu Kunt u ons de weg... - Reisverslag uit Hamelen, Duitsland van Annelie - WaarBenJij.nu

Kunt u ons de weg...

Door: Annelie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

18 Juni 2017 | Duitsland, Hamelen

Haaa-melen... Dat zit al twee dagen in mijn hoofd. Het weer knapt geleidelijk op. Op weg hier naartoe een stukje gesmokkeld. Het boekje gaf de tip om van Braunschweig via overstap in Hildesheim naar Denneburg te gaan omdat dat nogal een saai stuk is. Vandaar weer fietsen langs de Innerste naar Hildesheim. Ehhh... Hildesheim? Datzelfde stuk dus terugfietsen dat ik net met de trein gedaan heb? Bovendien loopt het fietspad langs het spoor. Dan liever vanaf Hildesheim doorfietsen. Ik zit toch wat krap in de tijd want ik wil Boris' eerste verjaardag niet missen (mijn eerste kleinkind). Onderweg een stuk klimmen op onverharde weg. Daar is de schrijver van het routeboekje dol op; vooral onverhard en liefst over in plaats van om een heuvel. Camping bij Hamelen is weer een vakantieherinnering met André. Mooi oud centrum, vakwerkhuizen, gezellige terrassen en overal de ratten vereeuwigd in het plaveisel. Een stuk pizza over voor morgen voor de lunch. En een ijsje als besluit van een warme dag. 28 gr en het wordt nog warmer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hamelen

Annelie

Fietstocht van Nederland naar Spanje, Mijas Costa waar mijn broer woont.

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 40803

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Sporen van de Hanze II

23 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Aloha! Vulkanen en sterren kijken

11 April 2014 - 26 Mei 2014

Via de la Plata

28 April 2013 - 30 Juni 2013

Sporen van de Hanze

01 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

03 Juli 2012 - 30 November -0001

Naar Rome

Landen bezocht: