Twijfel - Reisverslag uit Orvieto, Italië van Annelie - WaarBenJij.nu Twijfel - Reisverslag uit Orvieto, Italië van Annelie - WaarBenJij.nu

Twijfel

Blijf op de hoogte en volg Annelie

10 Augustus 2012 | Italië, Orvieto

Na mijn hemels-helse avontuur sloeg de twijfel toe. De volgende dag moest ik toch dat steile stuk af. En als dit fietsen door Toscane is: heet, steile hellingen, weinig overnachtingsmogelijkheden, dan overweeg ik sterk de trein naar Rome te nemen. Maar goed, daarvoor moet ik toch eerst verder, want op die berg is geen trein te bekennen. Eerst maar eens naar San Gimignano een dag rust nemen en dan naar Siena.

De rustdag heeft me goed gedaan. Ik heb mijn ambities wat aangepast. Als het zo warm blijft is Rome uitgebreid bezichtigen ook geen pretje, dus niet sneller naar Rome, maar juist rustiger. Vroeg weg, zo'n 40 km en rond 12-13 uur stoppen. En dan desnoods Rome later maar weer eens bezoeken. Dit plan bevalt stukken beter. Het is wat puzzelen met de overnachtingen, maar het lukt telkens weer. Als het mee zit ben ik overmorgen op de eindbestemming: een camping ca 40 km voor Rome. Daarvandaan kun je goed met de trein naar Rome. Of er heen fietsen en met de fiets met trein terug naar de camping. Dat lijkt me beter dan mijn fiets in Rome te parkeren.

• 11 Augustus 2012 - 12:08

Mama:

Rosita heeft dus toch gelijk als zij zegt:Je vergist je in Italiä snel in de afstanden en ook in de hoogte verschillen.
    Je moet je zelf niet overschatten Annelie. Zij deed het niet alleen.
    Je moet er van kunnen genieten!

Veel liefs van ons beiden

• 11 Augustus 2012 - 12:22

JO:

Koekoek,
    ( die ben je vast nog niet tegen gekomen onderweg) maar wat een natuur zeg, klinkt allemaal fantastisch, maar wel zwaar.
    Goed van je dat je je plannen even aangepast hebt, het moet wel leuk blijven al ga je ook voor de uitdagingen, nou die heb je nu al wel heel veel gehad deze trip, heftig hoor.
    Ga jij maar lekker rustig aan doen, je hebt idd. geen haast dus blijf er wel van genieten hoor!
    Go on girl en enjoy! doe voorzichtig en succes weer.
    Hug, JO