Eindelijk verbinding - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Annelie - WaarBenJij.nu Eindelijk verbinding - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Annelie - WaarBenJij.nu

Eindelijk verbinding

Door: annelieopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Annelie

19 Juli 2012 | Zwitserland, Bazel

Volgens mij is het vanuit de ruimte makkelijker verbinding de maken. Vandaag eindelijk de eerste normaal werkende computer. Service bij een boekhandel. Ik schrijf daarom eerst dit verslag en ga dan het voorafgaande invullen.

Tot voor paar dagen tamelijk zwaar vanwege telkens slechter wordend weer, maar de laatste paar dagen is het prima. Volgens mijn berekening komt de helft van de hele rit over een paar dagen in zicht. Zal wel op een top van een Alp zijn!

  • 19 Juli 2012 - 09:44

    Karel En Janny Zwaan:

    Gelukkig dat je nu beter weer hebt.
    Als maar regen word je niet vrolijk van.

    Succes verder met je tocht!!

    Groet,

    Karel en Janny.

  • 19 Juli 2012 - 11:13

    JO:

    He mop, fijn eindelijk iets te horen, mbt het weer maakte ik me al een beetje zorgen, wat zal dat zwaar zijn zeg en als ik het zo lees is dat ook zo :-( Toch alweer een paar ervaringen rijker en het leuke is idd. dat je zoals in frankrijk lekker bij iemand uitgenodigd wordt thuis. ( was er echt geen borrel daar in dat bushokje?? hahaha.
    Nou lieverd, op naar je volgende bestemming, het weer wordt gelukkig beter ( zeggen ze). Hou je taai en ik ben supertrots op je! Ik zou het zelf niet bedenken. Dikke kus en ik ben bij je.

  • 19 Juli 2012 - 12:04

    Wil:

    Kreeg vanmorgen een lading mailtjes van je binnen over je fiets tocht. Wist niet dat je weer aan het toeren was!
    Ik zie dat de reis nu naar Rome gaat. Bij Popie Jopie op de koffie? Ja, je moet een beetje geluk hebben met het weer. Hier thuis in Hoofddorp is het ook niet alles, veel regen. Ik hou je vanaf nu wel even in de gaten.
    Veel plezier nog onderweg.

  • 19 Juli 2012 - 13:39

    Jeannet Stroeve:

    Hoi Annelie,
    Je hebt het vwb het weer nou niet al te best getroffen. Ik weet niet hoe het verderop is maar hier hebben we wel heel veel regen gehad. Je gaat volgens mij weer als een speer als je inmiddels al in Zwitserland bent. Op deze manier vlieg jij naar Rome. Geniet je af en toe ook van het uitzicht???
    Groetjes Jeannet

  • 19 Juli 2012 - 14:08

    Ester:

    Hey mam, we vroegen ons al af wanneer je weer een teken van leven zou gaan geven.... ;-) wij zitten nu in Reims in Frankrijk. Eerst een paar dagen in de belgische ardennen gezeten. Daar hebben we een mountainbike tocht van 34 kilometer gemaakt..... AFZIEN!!! Nog meer bewondering voor jouw prestaties! Met de auto gaat alles ook nog steeds goed. Groetjes, EenE

  • 19 Juli 2012 - 15:50

    Mama:

    Mooi zo, ik kan mijn geluk niet op.
    6 mailtjes in een keer.
    Al in Bazel. Knap gedaan, je hebt er flink aan getrokken.
    Nog veel succes en mooi weer.

  • 22 Juli 2012 - 09:46

    Hein:

    Blijf koersen richting zon
    met de schaduw achter je
    Dan kom je er "vanzelf"
    sterkte maar vooral veel plezier !

  • 23 Juli 2012 - 12:30

    Mariël:

    Jeetje, zo ver al! Het zonnige weer is vast al in zicht!?
    Afgelopen 3 dagen heb ik met 7 vriendinnen in Duitsland een deel van Hermannsweg gelopen. Heerlijk was het weer. Tijdens het wandelen heb ik aan je gedacht. En vol trots over jou en je avonturen vertelt!
    Veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Bazel

Naar Rome

Fietsreis naar Rome.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2012

Kikkerland

14 Augustus 2012

Doel bereikt

12 Augustus 2012

Laatste camping

10 Augustus 2012

Twijfel

07 Augustus 2012

Fauna
Annelie

Fietstocht van Nederland naar Spanje, Mijas Costa waar mijn broer woont.

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 40824

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Sporen van de Hanze II

23 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Aloha! Vulkanen en sterren kijken

11 April 2014 - 26 Mei 2014

Via de la Plata

28 April 2013 - 30 Juni 2013

Sporen van de Hanze

01 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

03 Juli 2012 - 30 November -0001

Naar Rome

Landen bezocht: