Aanmoedigingen - Reisverslag uit Kasterlee, België van Annelie - WaarBenJij.nu Aanmoedigingen - Reisverslag uit Kasterlee, België van Annelie - WaarBenJij.nu

Aanmoedigingen

Door: annelieopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Annelie

04 April 2011 | België, Kasterlee

"zo; aan t trainen voor de vakantie?" "Nee, ik ben al op reis." "Nou, succes dan!"

Op de pont van Schoonhoven: " Waar gaat de reis naartoe?" "Zuid Frankrijk" " Zo!! Helemaal alleen? Ik heb bewondering voor u. Nee, ik betaal de pont wel. Ik doe t u niet na. En weg is hij (60er) op z'n racefiets.

Saskia met de gelijknamige brommobiel komt s morgens naar me toe: mijn man zei gisteren: we hebben al een fietser met een tentje op de camping. Ja, zei ik, en t is een vrouw! ..... Naar Frankrijk? Ik wou dat ik nog kon fietsen: Maar mijn rug he..!"

Boer met pet komt naast me fietsen: "Waar gaat de reis naar toe? Compostela? Mijn broer heeft dat gefietst. Petje af hoor: Wilt u koffie drinken in Alphen? Ik wijs u zel de weg naar Den Brouwer. Maar een stukje om voor mij. Nou goede reis nog."

• 12 April 2011 - 08:29

Ester:

Hey Mam, Goed om weer eens wat van je te lezen!
    Succes in Frankrijk!
    Groetjes,