Waikiki - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Annelie - WaarBenJij.nu Waikiki - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Annelie - WaarBenJij.nu

Waikiki

Blijf op de hoogte en volg Annelie

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Waikīkī

Al om 6 uur klaarwakker. Zal het tijdsverschil wel zijn. Op het balkon hoor ik zacht ruisen... Ja, ook de airco's. Maar daar achter de zee bij Waikiki beach. Om 7 uur al volop leven op straat en er wordt druk gesurft. Op lange brede golven die van ver op zee komen aanrollen weten de surfers zich soms minutenlang in evenwicht te houden. Echt rijden op de golven.

Ik zie het water, de lucht... Er waren toch ook boten? De horizon klopt niet meer. Een hele brede en hoge golf ontneemt het zicht op de zee erachter. Zou dat het gevoel zijn bij een tsunami? Je ziet het wel, maar snapt niet direct wat er vreemd is.

• 27 Juli 2015 - 10:54

Corrie:

Wat klinkt het romantisch.
    geniet ervan

Op de achtergrond hoor ik hier
    de regen tegen de ramen kletteren.
    Corrie

• 27 Juli 2015 - 11:21

Mariël:

Leuk om weer mee te genieten van je vakantie!
    Ik heb ingezoomd, zover als kon, op het kaartje. Leuk om de plekken te zien waar jij je voetstappen gaat zetten.
    Fijne vakantie! Geniet er van!
    Liefs!

• 27 Juli 2015 - 17:18

Wil:

Geniet van weer zo'n mooie reis.

• 27 Juli 2015 - 20:07

Elvira:

Wauw, Hawaii, wat een geweldige vakantiebestemming!
    Ben je ook verwelkomt op z'n Hawaiiaans, met een dansje, cocktail en een bloemenkrans, net zoals in films?
    Hele fijne vakantie!