Aanloop - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu Aanloop - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu

Aanloop

Blijf op de hoogte en volg Annelie

25 April 2014 | Spanje, Sevilla

De eerste vier dagen fietsen zitten er op. De via de la plata naar Santiago de Compostela start in Sevilla en daar ben ik nu. Ik verwacht vanaf Sevilla snel heuvels en bergen, daarom ben ik vanuit Mijas (gelogeerd bij Marco) met de trein naar Osuna gegaan. daarvandaan via Ecija en het dal van de Guadalquivir gefietst om het ritme in de benen te krijgen. Nu een beetje flaneren in Sevilla, een mooie stad, maar erg toeristisch.

• 30 April 2014 - 12:52

Jo:

Wow, wat je geschreven hebt over de processie klinkt erg indrukwekkend, ik ben zelf 1 keer geweest bij zoiets in Italie, was een heel klein dorp, niets vergeleken bij wat jij hebt gezien :-))
    Ga je de Santiago de Compostela nou fietsen? Of lopen? Ik wil dat ook nog eens gaan doen ( ook dat stuk vanaf Sevilla, kben benieuwd hoe het is, op naar je volgende verslag, you go girl!!!
    Veel plezier. xx