Aanloop - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu Aanloop - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu

Aanloop

Blijf op de hoogte en volg Annelie

25 April 2014 | Spanje, Sevilla

De eerste vier dagen fietsen zitten er op. De via de la plata naar Santiago de Compostela start in Sevilla en daar ben ik nu. Ik verwacht vanaf Sevilla snel heuvels en bergen, daarom ben ik vanuit Mijas (gelogeerd bij Marco) met de trein naar Osuna gegaan. daarvandaan via Ecija en het dal van de Guadalquivir gefietst om het ritme in de benen te krijgen. Nu een beetje flaneren in Sevilla, een mooie stad, maar erg toeristisch.

  • 30 April 2014 - 12:52

    Jo:

    Wow, wat je geschreven hebt over de processie klinkt erg indrukwekkend, ik ben zelf 1 keer geweest bij zoiets in Italie, was een heel klein dorp, niets vergeleken bij wat jij hebt gezien :-))
    Ga je de Santiago de Compostela nou fietsen? Of lopen? Ik wil dat ook nog eens gaan doen ( ook dat stuk vanaf Sevilla, kben benieuwd hoe het is, op naar je volgende verslag, you go girl!!!
    Veel plezier. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Annelie

Fietstocht van Nederland naar Spanje, Mijas Costa waar mijn broer woont.

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 40822

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Sporen van de Hanze II

23 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Aloha! Vulkanen en sterren kijken

11 April 2014 - 26 Mei 2014

Via de la Plata

28 April 2013 - 30 Juni 2013

Sporen van de Hanze

01 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

03 Juli 2012 - 30 November -0001

Naar Rome

Landen bezocht: