Beproeving en beloning - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu Beproeving en beloning - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu

Beproeving en beloning

Blijf op de hoogte en volg Annelie

16 Mei 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Wat zal ik doen: de N525 met waarschijnlijk niet al te steile hellingen, maar wel druk, of binnendoor en rustig, maar waarschijnlijk af en toe stevig klimmen? Toch maar binnendoor, want de N525 was gisteren geen pretje. Inderdaad af en toe een stevige helling, maar ook heerlijk afdalen. Prachtige bossen, fris gemaaid gras, piepkleine boerendorpjes. Toch wel zware rit.

Eindelijk het bord Santiago... maar fietsend naar de kathedraal? Nou, mij lukt dat niet. Ik ken geen andere stad die zulke steile straten heeft. Maar ik ben er gekomen en, anders dan in Rome, meteen contact met andere fiets-pelgrims (deze uit Frankrijk). Even elkaar op de foto zetten voor de kathedraal en dan het hotel opzoeken.

Daarna in de rij om de verzamelde stempels in het peregrino-credencial te verzilveren: de Compostela.

• 17 Mei 2014 - 21:57

JO:

Pfffff, je gaat de uitdaging weer lekker met jezelf aan, maar zoals je al zegt...je kan de makkelijke weg nemen...saai....dan maar wat zijwegen en wat kom je dan allemaal voor moois tegen?? You go girl, kben zo super trots op je, kben stoer maar wat jij allemaal doet de laatste jaren.. petje af. Blijf vooral de zijwegen nemen, zolang het echt haalbaar is :-))))) Daar doe je het toch voor? Dikke kus en ik blijf je volgen toppertje! Hug

• 18 Mei 2014 - 10:30

Corrie:

Je hebt dat mooie certificaat wel verdiend.
    Wij zijn trots op je.
    Tot ziens in ons vlakke land

• 18 Mei 2014 - 20:54

Mariël:

Goed gedaan!!!
    Tot gauw!

Liefs, Mariël

• 19 Mei 2014 - 09:29

Luuk:

Top. Van harte gefeliciteerd. Veel plezier van je succes. Goede terugreis.

• 21 Mei 2014 - 21:06

Ans:

Prachtige prestatie weer, gefeliciteerd. Goede reis terug

• 03 Juni 2014 - 16:49

Niels:

Hey Annelie,
    wat verraste je me vanochtend met jouw blije blik ... op werk :) Fijn om te horen dat je deze mooie verhalen en foto's kon bevestigen vandaag. Ben benieuwd naar de andere (niet beschreven) verhalen ;)
    Tot snel en welkom in "warm"Nederland, groetjes uw buurman