Weer of geen weer? - Reisverslag uit Dwingeloo, Nederland van Annelie - WaarBenJij.nu Weer of geen weer? - Reisverslag uit Dwingeloo, Nederland van Annelie - WaarBenJij.nu

Weer of geen weer?

Blijf op de hoogte en volg Annelie

01 Mei 2013 | Nederland, Dwingeloo

Maandagmorgen 29 april: geen weer. De hele ochtend regen. Het water staat in mijn schoenen. In Nijkerk maar troost gezocht bij de bakker annex tearoom voor koffie met een oranjebol.'s Middags wordt 't beter en breekt de zon zowaar door. Om alles te drogen, vooral mijn schoenen, maar een trekkershut op een camping genomen (met verwarming). De volgende dag gesluierde zon. Grotendeels langs de IJssel noordwaarts met, jawel, stevige noordenwind. Op wat motorrijders en racefietsers na vrijwel uitgestorven op deze laatste koninginnedag.
Woensdag weer zon. Van Zwolle richting Drenthe, noordoost dus. En de wind: uit noordoost. In Meppel de collega's verblijdt met mijn bezoek. Over de wind zal ik het maar niet meer hebben, want dat wordt eentonig. Gelukkig in Drenthe meer bossen die de wind breken, maar ik ben wel blij met de zon.

  • 12 Mei 2013 - 11:32

    John En Corrie:

    Ach die wind. Heel vervelend voor jou maar ook voor de meerkoet hun nest dreigt weg te waaien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dwingeloo

Annelie

Fietstocht van Nederland naar Spanje, Mijas Costa waar mijn broer woont.

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 40777

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Sporen van de Hanze II

23 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Aloha! Vulkanen en sterren kijken

11 April 2014 - 26 Mei 2014

Via de la Plata

28 April 2013 - 30 Juni 2013

Sporen van de Hanze

01 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

03 Juli 2012 - 30 November -0001

Naar Rome

Landen bezocht: