Omleiding - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu Omleiding - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annelie - WaarBenJij.nu

Omleiding

Door: annelieopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Annelie

12 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Niets te klagen over het weer in Spanje na een wat somber begin. Ik kreeg in Figueres onverwacht bezoek: Marco was op weg van Nice naar Barcelona, dus kwam even aanwippen. Ik heb de kampeerspullen meegegeven. In Spanje zijn minder campings en hotels zijn goedkoper (en beter) dan in Frankrijk. Scheelt weer sjouwen.

De bergen heb ik even gezien. Dinsdag zat ik er helemaal doorheen. Nu geprobeerd langs de kust te rijden, maar de N340 is te druk voor fietsers. Andere wegen zijn er vaak niet. Ik pak dus morgen de trein naar Valencia. Daar blijf ik dan een dag en daarna naar La Roda, ten westen van Albacete. Daar pak ik de beschreven route weer op.
Beetje smokkelen dus, maar het moet wel leuk blijven.

Groet
Annelie

  • 12 Mei 2011 - 17:37

    Papa En Mama:

    Heerlijk om weer bericht van je te ontvangen. Deze moderne tijd brengt toch maar veel goeds voort. Wat te denken van Marius in 1952. Opa en oma moesten veel langer wachten op bericht.
    Van je ontmoeting met Marco hadden we alles natuurlijk al uitgebreid vernomen.
    Je moet de bergen maar links laten liggen. Nou, in jouw geval is dat nu rechts.
    We hopen dat deze hele onderneming jou goed doet en dat je straks met een frisse blik naar de toekomst kan kijken.
    veel liefs van ons beiden

  • 12 Mei 2011 - 17:44

    Johan En Ans:

    Je hebt nu al zo ver gefietst dat je ook wel wat comfort hebt verdiend. Het schiet wel lekker op zo. Geniet even van de treinreis, dan kan je er daarna weer vol tegenaan. Jammer dat we elkaar in Barcelona niet hebben kunnen ontmoeten. Het scheelde maar 2 dagen, maar helaas moesten wij zaterdag al weer naar huis. Succes het laatste gedeelte van je fietstocht.

  • 14 Mei 2011 - 16:26

    Karel En Janny Zwaan:

    Vandaag voor het eerst je blog gelezen.
    (met veel respect).

    Veel herinneringen zullen je een lach en een traan bezorgen..
    Moedig om ook op deze manier je verlies te verwerken.

    We wensen je nog veel sterkte, want de laatste loodjes wegen het zwaarst!

    Veel groeten,

    Karel en Janny.

  • 18 Mei 2011 - 14:38

    Jo Vd Arbo ;-):

    Nounou, ik vind het toch allemaal wat, ik zou het je niet na doen.
    Het gaat dus op en af, je gevoelens, beleving en vooral de route ;-). Maar dat geeft niet hoor, dat hoort erbij en ik denk ook dat het 1 van de redenen is dat je dit doet...Neem jij maar lekker je trein en hotelletje, je hebt het verdient hoor, beetje luxe mag best want wat is het afzien als ik dit zo weer lees!!
    Lieve schat, ga zo door, geniet van de goede en "mindere" momenten, nog even en dan kan je lekker gaan relaxen. :-)) Kben super trots op je!
    Doe voorzichtig en ik wens je nog veel reisplezier en uiteraard goed weer.
    Dikke kus van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

fietstocht naar zuid Spanje.

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2011

Uitrusten

31 Mei 2011

....wegen het zwaarst.

29 Mei 2011

De laatste loodjes...

23 Mei 2011

Tuin

12 Mei 2011

Omleiding
Annelie

Fietstocht van Nederland naar Spanje, Mijas Costa waar mijn broer woont.

Actief sinds 21 Maart 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 40802

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 30 Juni 2017

Sporen van de Hanze II

23 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Aloha! Vulkanen en sterren kijken

11 April 2014 - 26 Mei 2014

Via de la Plata

28 April 2013 - 30 Juni 2013

Sporen van de Hanze

01 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

03 Juli 2012 - 30 November -0001

Naar Rome

Landen bezocht: