Dinsdag - dipdag - Reisverslag uit Hoegaarden, België van Annelie - WaarBenJij.nu Dinsdag - dipdag - Reisverslag uit Hoegaarden, België van Annelie - WaarBenJij.nu

Dinsdag - dipdag

Door: annelieopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Annelie

06 April 2011 | België, Hoegaarden

Nu al 5e dag flinke tegenzind: Het miezert af en toe. Ik voel al mn spieren. Bij Leuven gaat t spetteren over in regen. Camping al 10 jaar weg! Dan Jeugdherberg, 1 nacht beschikbaar. Had dag Leuven willen doen. Gaat dus niet door. Grote groep jongeren. Dat zal wat worden vannacht! Wat doe ik hier? wat wil ik bewijzen? Dat ik ook stoer ben zonder André?

Woensdag: de zon schijnt, strak blauw. Jongeren hebben geen kik gegeven: Vriendelijke Hoegaardse racefietser fietst een eindje met me op. Ja, zo had ik het me voorgesteld.

• 12 April 2011 - 08:34

Ester:

Snik...

• 12 April 2011 - 11:51

Mama:

Hopelijk nog veel aanmoediging onderweg en begrip voor je moed en
    Een steuntje in de rug van thuis.
    liefs

• 12 April 2011 - 12:00

Wil:

Fijn dat je even over je dipje heen bent. Je moet namelijk nog een heel stuk! Ik hoop dat je alleen maar leuke mensen onderweg tegen komt, zodat je er ook zelf veel plezier aan beleefd. Ik blijf het kranig vinden. Andre zou trots op je zijn! Volgens mij had Andre dit zelf ook wel willen doen.